Gisterochtend werden Renée en ik bij persbureau OONA Amsterdam verwelkomd met ballonnen, red velvet cake, thee en een hoop gezelligheid. We kregen een rondleiding door de prachtige showroom in hartje Amsterdam, met uitzicht over de stad (!), en werden op de hoogte gebracht van nieuwe trends en collecties van merken als River Island, Wolford, Scapa, Essentiel en Yves Rocher.
Alsof het alweer lente is, dat gevoel kregen Renée en ik bij OONA Amsterdam, want de nieuwe collecties stralen een en al vrolijkheid uit. Van de met verfspetters, dieren- en bloemenprints bedekte items van Essentiel, tot de kleurrijke collectie van River Island, om nog maar niet te spreken over de prachtige stukken uit de Scapa collectie. Wisten jullie trouwens al dat Scapa naast een kledinglijn, ook lifestyle producten verkoopt? Ik werd op slag verliefd op de rosékleurige theeset.
Wolford kennen we allemaal van de hosiery: panty's, sokken en kousen, maar wij ontdekten dat het merk ook een supermooie ready to wear collectie heeft met leren leggings, body's, rokken en tops. De campagne voor die collectie is geschoten door niemand minder dan Mario Testino.
Ook het merk Magdalena, een jonge designer, trok onze aandacht: wat een prachtige blazers, broeken en tops! Bekijk de trends en collecties voor spring/summer 2015 hieronder, want voordat je het kunt kopen, moeten we eerst de winter nog door.
Hmm, gaan we voor de red velvet of carrot cake?
De Scapa Home collectie
De rosékleurige theeset
Onze favoriet uit de Essentiel collectie
Wolford items op bovenstaande foto's en de door Mario Testino geschoten campagne
Liefs, Laurien