Ai, dan denk je een mooie campagne te maken over horloges, steelt de nek van het model de show! Het overkwam Chanel. Het model droeg in de advertentie meerdere horloges om de pols en leunde met haar hoofd op haar hand. Helaas was er door deze pose iets meer aandacht voor de nek dan voor de horloges.
De Chanel campagne is niet nieuw, want hij dateert alweer uit april 2014. Toen werd de foto (zie hieronder) op de Chanel Facebook-pagina gezet. Na enige tijd stroomden de reacties van Facebook-fans binnen. Zo zei eentje: "The neck caught my attention first more than the watch". Niet gek, want de nek van het model is behoorlijk uitgerekt tot een onnatuurlijk lengte. De campagne gaat nu in de rondte als het Chanel-model met de giraffennek. Wat vind jij?
Je zou denken dat Chanel leert van haar fouten, maar nee. Ze gaan nog even vrolijk door, want er is nog een campagne waarbij de nek van het model er wel erg apart uit ziet. Misschien is het hetzelfde model en heeft ze gewoon een onnatuurlijk lange nek? In de campagne voor de Chanel Perfection Lumière Velvet foundation (zie hieronder) ziet de nek van het model eruit als een soort ganzennek. Daarnaast blijkt de foundation in kwestie wel erg goed te werken, want het model lijkt wel van plastic. Er is geen porie meer te bekennen op het gezicht.
Wat vind jij van deze photoshop fails van Chanel? Grappig of gaat dit te ver?
Beginbeeld: Chanel
Bron: Chanel Facebook
Liefs, Laurien