
Heeft jouw werkplek een make-over nodig? Ga dan meteen aan de slag met deze supersimpele budgetvriendelijke en stijlvolle DIY's! Reorganiseer je bureauaccessoires bijvoorbeeld in oude glazen potten of maak een mini-moodboard bij je bureau. Deze DIY's zijn geschikt voor zowel je eigen werkplek thuis als op het kantoor.
Hier op de redactie zijn we dol op bureauaccessoires als notitieboekjes, personalized schrijfwaren, post it's, quote cards, noem het maar op. Allemaal leuk en aardig maar waar laat je al die spullen als de verzameling toch wel grote vormen aan begint te nemen? Dan is het DIY time! Met de onderstaande simpele DIY's leuk je in een handomdraai je werkplek op en organiseer je meteen alle rotzooi die normaal gesproken over je hele bureau bezaaid ligt. Succes!
1. Glazen potten met labels
Verzamel een aantal glazen potten en leuk hier je werkplek mee op. Maak ze schoon, week de originele etiketten op de potten los en voorzie ze van een naamlabel, bijvoorbeeld 'Potloden'. Eventueel kun je de deksels ook nog een leuk kleurtje geven.
2. Mini-moodboard
Heb je een muur, whiteboard of prikbord tot je beschikking? Maak hier dan een leuk moodboard van. Deze kun je ook om de zoveel tijd weer veranderen. Leuker dan elke dag aankijken tegen een kale muur, toch?
3. Notebook envelopje
Is jouw bureau bezaaid met losse papiertjes en bonnetjes? Stop ze allemaal in een leuke envelop en plak deze in je notebook of agenda. Netjes en opgeruimd!
4. Opbergrekje
Hang een opbergrekje aan de muur voor al je mappen, documenten en wellicht tijdschriften. Het staat leuk en toch is het netjes opgeborgen. Eventueel kun je er ook nog een leuke poster zoals hieronder voor leggen als je de spullen niet in je zicht wilt hebben.
Meer DIY ordeningstips? Check ook hoe je je make-up tafel reorganiseert!
Bron en beeld: Chapterfriday.com, Pinterest
Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.
Inloggen OF