
Average or beautiful, wat zou jij kiezen als je deze twee opties had? Beautymerk Dove was benieuwd hoe vrouwen zichzelf zien en lanceerden een wel hele mooie en vooral krachtige campagne. Het merk pakt wel vaker uit met prachtige campagnes waarbij vrouwen in alle maten en vormen worden gestimuleerd blij te zijn met zichzelf, en ook deze campagne zet ons behoorlijk aan het denken. Check de video hier!
Wij vrouwen vinden het af en toe moeilijk om onszelf mooi te vinden. Ook al weten we diep van binnen dat we dat wel zijn, want all woman are beautiful! Beautymerk Dove bevestigt met de volgende campagne dat vrouwen all over the world het inderdaad lastig vinden en dat wanneer we moeten kiezen tussen 'average' en 'beautiful', de keuze wel erg snel en makkelijk gemaakt wordt.
Welke deur zou jij kiezen?
In vijf internationale steden (San Francisco, Shanghai, Delhi, Londen en São Paolo) moesten vrouwen kiezen tussen twee toegangsdeuren om een winkel of gebouw binnen te lopen. Boven de deuren hingen grote borden met 'average' en 'beautiful', oftewel vind je jezelf gemiddeld of vind je jezelf mooi? Ze werden gedwongen om na te denken over hun schoonheid en de resultaten zijn best wel schokkend, al worden we erg happy van het einde.
Check snel de video, welke deur zou jij kiezen?
Video: YV news YouTube
Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.
Inloggen OF