Is het echt waar? Krijgt het wereldberoemde lichtblauwe geschenkdoosje met witte strik van Tiffany & Co. een make over? Tiffany's geeft aan niet bang te zijn om de herkenbare verpakking van het merk te veranderen. Een slimme zet van het luxe sieradenmerk of juist niet?
Het lichtblauwe doosje met witte strik is door de jaren heen een heus fenomeen geworden. Zoals de dubbele C bij het modehuis Chanel en de rode zolen bij de schoenen van Christian Louboutin, is de blauwe geschenkdoos van Tiffany & Co. ontastbaar.
Tenminste, dat is wat wij dachten... De Amerikaanse multinational Tiffany's is totaal niet bang om dit fenomeen in te ruilen voor iets totaal anders. Francesca Amfitheatrof is de nieuwe creatief directeur van het luxe sieradenmerk en ziet een verandering wel zitten. ''Ik zit er aan te denken om misschien iets anders te doen met de vorm, iets van een patroon toe te voegen'', vertelt ze aan de Britse Vogue. Amfitheatrof heeft de volledige vrijheid gekregen om mee te denken over alle onderdelen van het merk. Zelfs over de diamanten en dus ook de verpakkingen.
Denk jij net zo enthousiast te kunnen worden wanneer vriendlief met een poederroze ronde doos met een zwarte strik langs komt? Laat een comment achter en maak opnieuw kans op een €25 giftcard van bijvoorbeeld Zalando, wehkamp.nl, Forever 21, Nelly.com of Asos.
Beeld: Pinterest
Bron: Nu.nl
Liefs, Renée