Even geleden vroeg zanger Marco Borsato aandacht voor War Child door een oproep te plaatsen om voor het goede doel de Kilimanjaro, de hoogste berg van Afrika, te beklimmen. Gideon Tailleur, die wel houdt van een uitdaging (hij zegde eerder zijn vaste baan bij KPN op om voor zichzelf te beginnen) ging in op deze oproep en dat resulteerde in het volgende...
Op 28 januari aanstaande zal Gideon de Kilimanjaro beklimmen, maar voor dit project 'Klimmenaardaaro' was natuurlijk wel geld nodig. Samen met juwelenhuis Schaap en Citroen en Royal Asscher (van de diamanten) bedacht hij het armbandje 'Ten'. Dit subtiele armbandje is verkrijgbaar in 18 karaat wit-, geel- en roségoud en kost €395. Let wel, je steunt bij aankoop van het unieke armbandje (er zijn slechts vijftig stuks gemaakt) maar liefst 10 oorlogskinderen.
Het armbandje 'Ten' in roségoud en witgoud
De volledige winst van de armbanden gaat direct naar War Child en daarmee zorgt de organisatie ervoor dat kinderen in oorlogslanden een kans wordt geboden om weer kind te zijn. Wil je meer lezen over dit project, ga dan naar de website van Klimmenaardaaro. De armbandjes zijn exclusief verkrijgbaar bij Schaap en Citroen. Wij wensen Gideon veel succes met zijn beklimming naar de top van de Kilimanjaro!
Liefs, Laurien