
Dit is nog eens fashion nieuws uit onverwachte hoek. Voormalig postorderbedrijf Otto komt met drie (!) nieuwe, super mooie webshops voor vrouwen tussen de 15 en 40 jaar. Als ik aan fashion denk, is Otto nou niet bepaald de eerste webshop die in mijn hoofd opkomt, maar met deze nieuwe labels gok ik dat daar snel verandering in komt.
Langer dan een jaar werkte het Duitse Otto Group in het geheim aan het zogenoemde Project Collins, waarin maar liefst 100 miljoen (!) euro geïnvesteerd werd. Benjamin Otto, leider van het project, legt uit: "Ons doel is dat de jonge generatie op een unieke en inspirerende manier kan winkelen". Met dit in gedachten creëerden hij en zijn zakelijke partner Tarek Müller drie nieuwe webshops, geheel gericht op vrouwen van 15 tot 40 jaar.
De inspirerende webshop Edited
Edited, Aboutyou en Sister Surprise, zo heten de drie nieuwe webshops van Otto Group. Aboutyou richt zich op vrouwen van 20 tot 40, maar ook mannen kunnen terecht in de shop. Merken als G-Star, Selected Femme en Vila zijn sterk vertegenwoordigd in de online modewinkel. Bij Sister Surprise shop je voor luxe lingerie en badmode. Voor jonge vrouwen tussen de 15 en 20 jaar is er het verrassende Edited. Nou voel ik me toch een beetje aan de kant gezet door Otto, want met mijn bijna dertig jaar vind ik dit toch echt de mooiste shop van alledrie. De website ziet er clean en strak uit, met inspirerende foto's, vele trends en een collectie waar je (zeker als fashion lover) u tegen zegt. Denk aan mode van merken als Just Female, Zoe Karssen en French Connection, accessoires van Black Lily en schoenen van Pavement. Er staat zelfs een online magazine met prachtig beeld en interviews op Edited.
Otto goes hipster
Helaas zijn alledrie de webshops vooralsnog alleen in het Duits beschikbaar en ook verzenden naar Nederland is nog niet mogelijk. Natuurlijk houden we je hierover op de hoogte.
Bron: FashionUnited
Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.
Inloggen OF