
Het gaat goed met H&M, blijkt uit de cijfers van het financiële rapport. En ook wij profiteren daarvan, want H&M kondigt aan haar merk uit te gaan breiden. Om te beginnen met de schoenenlijn. Like!
Allemaal kijken we reikhalzend uit naar november, de maand waarin de Alexander Wang x H&M collectie in de winkels ligt. Maar H&M verblijdt ons aankomende herfst ook met iets anders leuks. De Zweedse modegigant heeft namelijk bekend gemaakt de schoenenlijn van H&M te gaan verbeteren en uit te breiden.
Nieuw schoenenconcept
Voor mannen, vrouwen, tieners en kinderen komt er een uitgebreidere en verbeterde schoenenlijn. Het nieuwe schoenenconcept zal bestaan uit verschillende modellen en prijsklassen, maar wel binnen de 'H&M-prijscategorie'. De schoenenlijn zal in negen geselecteerde H&M-winkels en online verkrijgbaar zijn.
Uitbreiding
Het nieuwe schoenenconcept is onderdeel van een grotere uitbreiding waar H&M al een tijdje mee bezig is. Zo heeft H&M binnen een paar jaar een groot succes gemaakt van de zustermerken Monki, Weekday en de meest recente: & Other Stories. Nieuwe H&M-winkels schieten als paddestoelen uit de grond, in 2014 staan 375 nieuwe H&M-winkels op de planning. Daarnaast timmert de modegigant ook online aan de weg. Vanaf deze herfst kunnen modeliefhebbers uit Spanje, Italië en China dan ook eindelijk online shoppen bij H&M.
Beeld & bron: Hm.com
Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.
Inloggen OF