
Beyoncé slaat de handen ineen met onze fav' winkel Topshop. En dit is niet zomaar een samenwerking, maar een nieuw label dat onafhankelijk is van de gigantische modeketen. Het zal een gaan om een nieuw sportmerk waar beiden volop aan mee zullen werken. Hoewel de ideeën nog in de kinderschoenen staan, moet de eerste collectie in de herfst van 2015 al in de winkels liggen.
Onze maandagmorgen begint met geweldig nieuws. Beyoncé zal binnenkort aan de ontwerptafel te vinden zijn. De wereldberoemde zangeres gaat de uitdaging aan met Topshop om een compleet nieuw sportmerk op de markt te zetten. Bey is vaste klant bij de grote modeketen en een samenwerking is daarom helemaal niet z'n gek idee. Bey en Topshop hebben allebei zowat de wereld aan hun voeten liggen, een groot succes zal het dus hoe dan ook worden. Het nieuwe merk zal Parkwood gaan heten.
Waarom sport?
Het zal gaan om een 50/50 partnerschap, wat betekent dat beide partijen evenveel invloed hebben op het nieuwe sportlabel. Het merk zal niets te maken hebben met Topshop en wordt onafhankelijk opgezet, met een eigen team en kantoor. "We wilden graag samen gaan werken en de sportsector had al enige tijd onze interesse. Dit is ook een richting die goed bij Beyoncé's leven past," aldus Sir Philip Green, Topshop eigenaar.
Beyoncé in Topshop
In de kinderschoenen
Tot nu toe is er nog niet veel bekend, behalve dat de zangeres zeker deel uit zal maken in het ontwerpproces. Sir Philip Green is nog druk bezig met het aannemen van ontwerpers en creative directors. In de collectie zullen we kleding, schoenen en accessoires vinden voor verschillende sporten. Vanaf herfst 2015 is het nieuwe sportmerk verkrijgbaar in alle Topshop filialen. We can't wait!
Beeld: Pinterest
Bron: Vogue
Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.
Inloggen OF