05 januari 2015 07:00 door: Laurien

Wat hebben een armband, Marco Borsato en de Kilimanjaro met elkaar te maken?

Even geleden vroeg zanger Marco Borsato aandacht voor War Child door een oproep te plaatsen om voor het goede doel de Kilimanjaro, de hoogste berg van Afrika, te beklimmen. Gideon Tailleur, die wel houdt van een uitdaging (hij zegde eerder zijn vaste baan bij KPN op om voor zichzelf te beginnen) ging in op deze oproep en dat resulteerde in het volgende...  

Op 28 januari aanstaande zal Gideon de Kilimanjaro beklimmen, maar voor dit project 'Klimmenaardaaro' was natuurlijk wel geld nodig. Samen met juwelenhuis Schaap en Citroen en Royal Asscher (van de diamanten) bedacht hij het armbandje 'Ten'. Dit subtiele armbandje is verkrijgbaar in 18 karaat wit-, geel- en roségoud en kost €395. Let wel, je steunt bij aankoop van het unieke armbandje (er zijn slechts vijftig stuks gemaakt) maar liefst 10 oorlogskinderen.


Het armbandje 'Ten' in roségoud en witgoud

De volledige winst van de armbanden gaat direct naar War Child en daarmee zorgt de organisatie ervoor dat kinderen in oorlogslanden een kans wordt geboden om weer kind te zijn. Wil je meer lezen over dit project, ga dan naar de website van Klimmenaardaaro. De armbandjes zijn exclusief verkrijgbaar bij Schaap en Citroen. Wij wensen Gideon veel succes met zijn beklimming naar de top van de Kilimanjaro!

Liefs, Laurien


Tags:
Laat een comment achter

Je moet ingelogd zijn om een comment achter te laten.

Inloggen OF
Dit zijn de beste telefoons om selfies mee te maken
Ben jij ook zo dol op het maken van selfies? Zo dol zelfs dat 99% van je …»
Weird: masturbatiepauze is nu het nieuwe ding op werk
Dat werken stress geeft weten we allemaal. Steeds vaker hebben mensen een …»
#Braless: Kendall Jenner doet een Kim Kardashian en showt ee…
Oehlala! Kendall Jenner gaat voor een wel heel gewaagde outfit tijdens een dagje …»
#Collarbone challenge: weer een bizarre social media trend o…
In China is wederom een nieuwe bizarre challenge ontstaan waardoor er nu foto's …»
#Dadbod: 8x celebs met de hotste dadbods
Sinds deze week is de 'dadbod' helemaal booming. Voor diegene die onder een …»
#fakecationing, de internet trend onder niet-vakantiegangers
Een dagje naar de maan, een middagje op een onbewoond eiland doorbrengen, een …»
#Fitgirlcode, dé Nederlandse health website
#FITGIRLCODE is een online community die vrouwen inspireert en motiveert …»
#grannyhair oftewel grijs geverfd haar: yay / nay voor deze …
Grijs haar iets voor oudere mensen? Think again, het is namelijk dé trend op …»
#Hairenvy: 9x de mooiste krul kapsels van celebs
Helaas ben ik zelf niet gezegend met lange golvende krullen. Mijn haar is zo steil …»
#ImNoAngel campagne gaat de strijd aan met Victoria's Secret
Het Amerikaanse lingeriemerk Lane Bryant haalt met haar nieuwste …»
#Nomakeup: celeb selfies zonder make-up
Tegenwoordig delen celebs alles met hun fans dankzij social media. Wat ze aan …»
#Rokjesdag: shop de mooiste rokjes voor het warme weer
Yay! Rokjesdag is eindelijk hier. Al weken zitten we te wachten tot het …»
#Tallgirlproblems: 5x kleding- en online shoptips voor lange…
Nederland staat niet alleen bekend om haar molens, gelegaliseerde drugsbeleid, …»
#TheDress part 2: welke nagellak matcht bij deze schoenen?
En ja hoor, het is weer gebeurd! We zijn net allemaal een beetje over de sensatie …»
& Other Stories breidt beautylijn uit met yummie eaux de toi…
Yay! Onze favo Zweedse winkel & Other Stories breidt haar beautylijn uit met …»
& Other Stories gebruikt 'echte vrouwen' als modellen voor l…
& Other Stories heeft een bijzondere lingeriecampagne neergezet die net iets …»
Kortingscode

Cookies op Fashionlab.nl

Fashionlab.nl is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.

Wij gebruiken cookies en verwante technieken voor de volgende doeleinden:

Voor bovenstaande functies is het plaatsen van cookies noodzakelijk. Ook kunnen er via embedded content eventueel cookies van derde partijen op uw computer geplaatst worden.

Lees meer op https://fashionlab.nl//privacy
top