Niemand minder dan Choupette, het verwende katje van Karl Lagerfeld, speelt de hoofdrol in een nieuwe campagne van beautymerk Shu Uemera en Karl Lagerfeld. De kat is niet alleen het gezicht van de lijn, de hele limited edition collectie is geïnspireerd door de kat!
Als je dacht dat het niet gekker kon, kan het toch nog wel drie keer gekker. We kennen allemaal Choupette, de witte Siamese kat van Karl Lagerfeld.
Choupette is de afgelopen jaren minstens even bekend geworden als Karl himself. Het verwende katje heeft zelfs een eigen Twitteraccount (@Choupettesdiary) met zo'n 37.000 volgers en als we Karl mogen geloven weet de poes zelfs een iPad te gebruiken. Maar nu is er een grotere doorbraak voor Choupette in het verschiet. De divakat is namelijk de muse en het gezicht van een nieuwe samenwerking tussen het Japanse beautymerk Shu Uemura en Karl Lagerfeld.
Shupette by Karl Lagerfeld for Shu Uemura, zo heet de beautylijn geïnspireerd op het huisdier van de designer. De beautylijn zal deze herfst uitkomen en is een limited edition make-up collectie voor de feestdagen. Niet heel gek dat de kat een inspiratiebron is voor de make-up lijn, want cat eye eyeliner en een bleek gezicht is helemaal on trend voor aankomende herfst/winter. De designer heeft de campagne voor de Shupette zelf gefotografeerd. Als kattenliefhebbers kunnen wij niet wachten tot deze collectie uitkomt. Meow!
Bron & beeld: Wwd.com
Liefs, Liora